18 Şubat 2013 Pazartesi

Börek ve Pamuk poğaça

Hamile olduğum için yemek hariç börek, poğaça, tatlı hep bu tür şeyler canım çekiyor.
Canım çekmişken de dolaba bir baktım ıspanak ,pırasa ,peynir ,kırmızı toz biber börek yapabileceğim malzemeler var sadece ısırganım eksikti olsun dedim hemen işe koyuldum yufkaların arasına bolca harcımı koydum en üstüne zeytinyağı yoğurt tuz karışımından döktüm sonra çörekotu serptim doğru fırına akşam neredeyse çayla beraber bir tepsi böreği bitiriyorduk(küçük tepsi tabiki)
Denemek isteyenlere Afiyet olsun:)

Geçenlerdede pamuk poğaça yaptım öğle bir kabardılarki birbirlerine yapıştılar ve biraz iri oldular ama gerçekten pamuk gibiydiler en kısa zamanda kaşarlısınıda deneyeceğim..
Tarifi
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık sıvıyağ
5 çorba kaşığı tozşeker
1 çorba kaşığı tuz
1 paket instant maya
aldığı kadar un
içerisine ;
200gr beyaz peynir
yarım demet maydonoz
üzerine haşhaş




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder