1 Mayıs 2013 Çarşamba

Doğum sonrasına hazırlıklarımız




Zıbının modelini internette dolaşırken buldum ve kayınvalidem güzel örgü ördüğünden ona gösterdim bu küçük zıbınlardan ördü içerisinde lavanta var arkasındada mıknatıs.Oğlumun doğum tarihide belli olunca küçük kağıtlar hazırlayıp üzerlerine zımbaladım çok güzel bir hatıra oldu üstelikte buzdolabı süsü olarak kullanışlı oldu birde şekerhamurlu bebek kurabiyelerinden yapmak istiyordum onuda annemle doğumdan önce hazırladık çokta güzel oldu hepsini teker teker poşetlere koyup kurdelayla bağladık ve annemin Aydın'dan alıp getirdiği çok hoş bisiklet şeklindeki sepete önce hastahanede dağıttığım bebek çikolatalarını koydum çikolatalarım bitince yaptığımız kurabiyeleri  içerisine yerleştirdik.Gözünaydına gelen herkeze zıbın ve kurabiyelerimden dağıttım herkez çok beğendi hepside kendi emeğimiz olduğu için çok hoşuma gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder