26 Ocak 2014 Pazar

Kardanadam Tatlısı

Merhaba internette denk geldiğim ve benimde denediğim çocukların beğeneceği bir tarifi vermek istiyorum.Yapımı çok basit ben tadını kaymaklı lokuma benzettim. oğlum küçük kardanadamcıkları görünce bozmaya kıyamadı:)
Tarifi:
Sekiz yemek kaşığı irmik ve sekiz yemek kaşığı şeker iki su bardağı sütle pişirilir. Bir saat soğumaya bırakılır sonra içine 1 paket toz kremşanti koyulup yoğurulur sonra elimiz ıslatılıp şekil verilir ve bolca hindistan cevizine bulanır.Tabağada kar görüntüsü olsun diye hindistan cevizinden serpebilirsiniz.
Düğmeleri damla çikolata,gözleri minik çikolata, burnunu ise havuçla yaptım.Küçük çikolatanız yoksa çörekotuda olabilir.
Ben yarım ölçüyle yaptım 6 tane çıktı büyüklüğüne göre değişebilir sizde.
Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder