6 Aralık 2013 Cuma

İlginç Bir Anahtarlık Yaptım :)

   Tekrar merhabalar bu sefer farklı bir anahtarlık yaptım size onu anlatmak istiyorum ama ondan önce kavanozda sulu bir kar küresi yapmaya çalıştım ama başarız oldum ufak bir mama kavanozum vardı en son kapağı silikonlayıp kapadım ama tam kapanmamış herhalde su sızdırdı kapakta açılmadı atmak zorunda kaldım.Elimde küçük bir saç serumu şişesi vardı kapağı sert kapanıyordu onunla denedim çok sağlam oldu ufak olduğu için bundan anahtarlık olur diye düşündüm.Nasıl yaptığıma gelince;

   İçerisine iki adet nazar boncuğu koydum biraz beyaz sim ,su ve birkaç damla gliserin.Gliserin koymamın nedeni sallayınca simler direk dökülmesin dibine ağır ağır insin böylece çok hoş bir pırıltı elde ediyorsunuz.Kapağını kapatmadan anahtarlık zincirini taktım çünkü şişenin kapağı zincirin halkasından geniş böylece halka çıkmıyor.Enson kapağıda silikonlayıp taktım şişeye, üzerinede simli etiket tarzı bir şey yapıştırdım siz dilerseniz kapağını boyaya da bilirsiniz daha sağlam büyük bir kavanozunuz varsa daha önceki kar küresi yaptığım gibi sulusunuda yapabilirsiniz.Umarım beğenmişsinizdir Sevgilerimle..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder