3 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Geliyor Hadi Kar Küresi Yapalım :)

   Yılbaşı yaklaşıyor heryer ışıl ışıl olmaya başladı heryerde yılbaşı süsleri satılıyor.Ben çok seviyorum yılbaşı süslerini ,her sene çam ağacımı kurarım geçen senede kurmuştum oğlumla beraber süslemiştik ama bu sene kuramayacağım çünkü küçük oğlum 8,5 aylık ve tam merak döneminde emekleyip tırmanmaya başladı. Bende sadece vitrin vs yılbasına uygun aksesuarlarla süslemeye başladım.Tabiki el yapımı birşey yapmazsam olmaz.Bende karküresi yaptım ama benimki susuz:) Çocuklarınızla yapacağınız güzel bir aktivite de olabilir.
ihtiyaç olan şeyler 
kapaklı bir kavanoz 
yılbaşı temalı aksesuarlar 
yapıştırıcı veya silikon tabancası
köpük veya kar spreyi

objeleri kavanoz kapağına istediğimiz gibi yapıştırıyoruz ben silikonla yapıştırdım
eşyalar kırılmasın diye koruyucu köpükler vardır ister onları makinadan geçirip kullanabilirsiniz yada sim döküpte ışıltı verebilirsiniz ben biraz kolaya kaçtım kar spreyim vardı onu üzerine sıktım sonra kavanozuda silikonlayıp kapağa taktım.Basit ama eğlenceli :)
Bu arada sonradan aklıma geldi kapağınıda beyaza boyasam daha güzel olurmuş :( 












3 yorum:

  1. Şirin bir tasarım olmuş.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yazınız çok güzel, tebrik ederim. Bizde şişme kar küresi üretiyoruz :) https://www.karkuresi.net adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil